Jag ser mig själv som liberal eftersom jag värdesätter individualism. Varje människa är en unik individ med särskilda förmågor och egenskaper och bör ha friheten att vara sig själv, sträva efter sina drömmar och rätt till självförverkligande. Genom frihet uppstår ansvarstagande, vilket gynnar både mänskliga rättigheter och demokratin i samhället.